Thursday 25 November 2010

Hipermerc'Art 2010

L'altre dia em queixava de que no acabàvem de trobar cosetes massa interessants... sapigueu que va ser fruit d'un moment de debilitat i crítica extrema! però un cop superat aquest estat us porto una proposta cultural per aquesta setmana.

El dijous 25 de novembre, a les 20:00 tindrà lloc a la Sala Vinçon, la inauguració de la nova edició de l'HIPERMERC'ART. Es tracta d'una iniciativa per a joves artistes per tal d'impulsar i difondre el coneixement de l'art contemporani dins un espai de propostes força atrevides i molt interessants. No vaig poder assistir a la passada edició, però d'aquest any no passa! cada dia no es presenta la oportunitat d'adquirir obres d'art a un preu assequible.

Aquest any, l’Hipermerc’Art exposa els treballs d'una seixantena d'artistes, entre els quals vull destacar l'Helena Pielias, artista i amiga, que de ben segur aconseguirà superar les expectatives i els resultats d'edicions anteriors.

Teniu temps fins el 8 de gener per visitar l'exposició...qui ho faci no dubteu en fer-m'ho saber! sempre mola saber que algú llegeix el blog! ;)

sigueu feliços!!






2 comments:

  1. jo per suposat q hi aniré!

    i apunta't això:

    http://www.theshoppingnight.com/

    ReplyDelete
  2. Així m'agrada! no esperava menys de tu... de veritat que valdrà la pena! ;)

    ReplyDelete